II Forum Procurement Team Management

Partnerstwo

II Forum Procurement Team Management to spotkanie szefów działów zakupów z wielu branż, skupionych na poszukiwaniu nowych możliwości rozwoju i motywowania swoich zespołów.
Dwoma największymi wyzwaniami dla nich są obecnie motywacja Kupców i zatrzymanie najcenniejszych.
To cross-branżowe wydarzenie łączy doświadczenia dyrektorów i managerów głównie z sektorów: heavy industry, FCMGusługi.
Oprócz najlepszych praktyk Uczestnicy oczekują rozwiązań i know-how ze strony dostawców, którzy mogą wesprzeć ich w zarządzaniu zespołem.
Zaprezentuj swoje rozwiązania, nawiązuj relacje i buduj rozpoznawalność marki poprzez uczestnictwo w roli Partnera Forum!

ZAPREZENTUJ SWOJĄ OFERTĘ
Wybierz swoją formułę zaangażowania w Forum

PAKIET 1
UCZESTNIK
  • Uczestnictwo jednej osoby z firmy
  • Przy zgłoszeniu większej ilości uczestników - oferujemy zniżki
WIĘCEJ
PAKIET 2
STOISKO
  • stoisko 4m2
  • 1 osoba do obsługi stoiska
  • branding w materiałach konferencyjnych
WIĘCEJ
PAKIET 3
WARSZTATY
  • prowadzenie stolika eksperckiego
  • 1 moderator
  • branding w materiałach konferencyjnych
WIĘCEJ
PAKIET 4
PRELEKCJA
  • prowadzenie 20-minutowej prelekcji własnej lub z Klientem
  • 2 wejściówki dla przedstawicieli firmy
  • branding w materiałach konferencyjnych
WIĘCEJ
PAKIET 5
OFERTA INDYWIDUALNA
  • prowadzenie 20-minutowej prelekcji własnej lub z Klientem (2 przedstawicieli firmy)
  • stoisko 4m2 (1 lub 2 osoby do obsługi)
  • warsztaty eksperckie (1 lub 2 osoby do prowadzenia)
  • matchmaking (5 umawianych spotkań)
  • branding w materiałach konferencyjnych
  • branding na smyczach konferencyjnych
  • inserty
  • sponsor koktajlu/lunchu
  • loteria/konkurs dla Uczestników
  • zgłoszenia uczestników
WIĘCEJ
Szukasz czegoś innego? Szytego na miarę? Skontaktuj się z nami - przygotujemy pakiet dostosowany do Twoich celów biznesowych.

FORUM PROCUREMENT TEAM MANAGEMENT W LICZBACH:

+ 80 UCZESTNIKÓW 19 PRELEGENTÓW 5 GOŚCI SPECJALNYCH: W TYM Z OBSZARU HR +4 GODZINY AKTYWNOŚCI NETWORKINGOWYCH 1 DZIEŃ DODATKOWY: WARSZTATY „ZARZĄDZANIE CZASEM”

DO WSPÓŁPRACY ZAPRASZAMY FIRMY, KTÓRE OFERUJĄ:

  • optymalizację procesów zakupowych oraz płynną wymianę informacji międzydziałowej
  • usługi outsourcingowe w obszarze zarządzania procesami zakupowymi, pracownikami tymczasowymi
  • rozwiązania w obszarze zarządzania motywacją i satysfakcją pracowników dedykowane dla zakupów
  • narzędzia związane z budowaniem leadershipu
  • know-how w obszarze zatrzymania pracowników i zarządzania wiedzą w firmie
  • firmy typu incentive, organizujące wyjazdy motywacyjne dla pracowników
  • firmy oferujące pozapłacowe systemy wynagrodzeń

WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ FORUM

INSPIRUJ LIDERÓW
podczas prelekcji
BĄDŹ WIDOCZNY
dzięki brandingowi
DYSKUTUJ Z EKSPERTAMI
podczas panelu dyskusyjnego
NAWIĄZUJ RELACJE
przy pomocy matchmakingu
WYEKSPONUJ SWOJĄ MARKĘ
na stoisku wystawienniczym
ZAPREZENTUJ KOMPETENCJE
prowadząc grupę warsztatową
Blue Business Media
Biuro Kraków:
Blue Business Media Sp. z o.o.,
Kraków 31-031, ul. Berka Joselewicza 21c
tel: +48 12 350 54 06
Biuro Warszawa:
Blue Business Media Sp. z o.o. ,
Warszawa (02-713), ul. Płyćwiańska 3/3

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

© 2018 Blue Business Media